Friday, December 7, 2012

ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ(၁)



ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ကြ်န္ေတာ္က ဘယ္ေလာက္ပဲ ဂရုစိုက္ေပးေနပါေစ လူအခ်ိဳ႕ကေတာ့ ျပန္ျပီး  ဂရုစိုက္ေပးမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ယံုၾကည္မႈကိုတည္ေဆာက္ဖုိ႕ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ လုိအပ္ေပမယ့္ ဖ်က္စီးဖုိ႕ကေတာ့ စကၠန္႕ပိုင္းမွ်သာ လုိအပ္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္ဟာ အျခားသူေတြ လုပ္နုိင္တဲ့ အေကာင္းဆံုးအရာေတြနဲ႕ မႏႈိင္းယွဥ္သင့္ပါဘူး။ သင္လုပ္နုိင္တဲ့ အေကာင္းဆံုးေတြကိုပဲ ျပဳလုပ္သင့္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…လူေတြ ေတြ႕ၾကံဳျဖစ္ပ်က္ရသမွ်က အေရးမၾကီးဘူး။ အဲဒီအျဖစ္အပ်က္နဲ႕ပတ္သက္ျပီး သူတို႕ရဲ႕ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္မႈကသာ အေရးၾကီးပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…တစ္စံုတစ္ခုကို စိတ္လုိက္မာန္ပါနဲ႕ ခ်က္ခ်င္းလုပ္လိုက္မယ္ဆုိရင္ ဘဝတစ္ေလ်ာက္လံုး စိတ္ဒုကၡ ခံစားရပါလိ္မ့္မယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္ဟာ အရာတစ္ခုကို ဘယ္ေလာက္အထိပဲ ပါးလႊာေအာင္ ထပ္ျခမ္းခြဲလိုက္ပါေစ…အျမဲတမ္း ဘက္ႏွစ္ဘက္ ရွိေနအံုးမွာပါ။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…စဥ္းစားေတြးေတာဖို႕ထက္ လက္ေတြ႕လုပ္ေဆာင္ဖို႕က အမ်ားၾကီး ပိုျပီးလြယ္ကူပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္ဟာ ခ်စ္ခင္ရတဲ့သူေတြကို ၾကင္နာတဲ့စကားေတြေျပာျပီးမွ ထြက္သြားသင့္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ဟာ သူတို႕ကို ေနာက္ဆံုးျမင္ေတြ႕တာ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္နုိင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ကြ်န္ေတာ္တို႕ မည္ကဲ့သို႕ ခံစားေနရသည္ျဖစ္ေစ ကိုယ္လုပ္သမွ် ကိုယ့္အေပၚမွာပဲ တာဝန္ရွိပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္ဟာ သင့္သေဘာထားကို ထိန္းခ်ဳပ္ရပါမယ္။ ဒါမွမဟုတ္ရင္ေတာ့ သင့္သေဘာထားက သင့္အေပၚ ထိန္းခ်ဳပ္သြားလိမ့္မယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သူရဲေကာင္းေတြဆုိတာ အက်ိဳးဆက္ေတြ မည္သို႕ပင္ရွိေနပါေစ…လုပ္ဖို႕လိုအပ္ေနခ်ိန္မွာ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ေပးတတ္တဲ့ လူစားမ်ိဳးေတြပါ။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ခြင့္လႊတ္ဖို႕ သင္ယူေလ့က်င့္ရပါမယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင့္ကို ႏွစ္ႏွစ္ကာကာခ်စ္ေနတဲ့ လူေတြရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူတို႕ဟာ သူူတို႕ရဲ႕ေမတၱာတရားကို ဘယ္လုိျပရမလဲဆိုတာ မသိျဖစ္ေနၾကပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ကြ်န္ေတာ့္အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ တစ္ခုခု လုပ္ေနသည္ျဖစ္ေစ၊ ဘာမွမလုပ္ဘဲ ေနသည္ျဖစ္ေစ အေကာင္းဆံုးအခ်ိန္ကာလကို ပို္င္ဆိုင္ေနရပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္လဲက်တဲ့အခါ သင့္ကို ေျခနဲ႕ကန္လိမ့္မယ္လို႕ ေတြးထင္ထားတဲ့လူေတြဟာ တစ္ခါတစ္ရံမွာ သင့္ကို ျပန္ရပ္တည္နိုင္ေအာင္ ဆြဲထူေပးတဲ့သူမ်ိဳး ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…တစ္ခါတစ္ေလ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဆိုးမယ္ဆိုရင္ စိတ္ဆိုးခြင့္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ခြင့္ေတာ့ မရွိပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…မိတ္ေဆြစစ္ဆိုတာ မည္မွ်ပင္ ေဝးကြာေနပါေစ ဆက္လက္ရွင္သန္ေနတတ္ပါတယ္။ ေမတၱာစစ္ဆိုတာကလည္း အဲဒီလိုမ်ိဳးပါပဲ။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…တစ္စံုတစ္ေယာက္က သင္ျဖစ္ေစခ်င္သလိုမ်ိဳး သင့္အေပၚ ခ်စ္ခင္မႈမျပတဲ့အခါ  သူတုိ႕မွာရွိသေလာက္နဲ႕ သင့္ကိုမခ်စ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ရင့္က်က္မႈဆိုတာ သင့္ရဲ႕အေတြ႕အၾကံဳအမ်ိဳးအစားေတြ၊ အေတြ႕အၾကံဳကေန သင္ယူခဲ့ရတဲ့အရာေတြနဲ႕ပဲ ပိုျပီးသက္ဆိုင္သင့္ပါတယ္။ သင္က်င္းပခဲ့တဲ့ ေမြးေန႕ပြဲအေရအတြက္နဲ႕ သိပ္ျပီးေတာ့ မသက္ဆုိင္သင့္ပါဘူး။
ေနလင္းေအာင္ ဘာသာျပန္ဆိုသည္။
Ref; I Have Learned by Unknown
www.naylinaung1.blogspot.com

No comments:

ေျပာခ်င္ရာမ်ား ေျပာခဲ့ဖို႔...