Friday, December 7, 2012

ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ (၂)


ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္ဟာ ကေလးတစ္ေယာက္ကို သူ႕ရဲ႕အိပ္မက္ေတြ မျဖစ္နုိင္ဘူးလို႕ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာသင့္ပါဘူး။ အခ်ိဳ႕အရာ အနည္းငယ္က အေတာ့္ကို အရွက္ကြဲ အက်ိဳးနည္းဖြယ္ရာ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ကေလးေတြက အဲဒီစကားေတြကို ယံုေနမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ဝမ္းနည္းဖြယ္ေကာင္းပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင့္မိသားစုဟာ သင့္ေဘးမွာ အျမဲတမ္း ရွိေနေပးနုိင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါဟာ ရယ္စရာေကာင္းခ်င္ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သင္နဲ႕ ေဆြမ်ိဳးလံုးဝမေတာ္တဲ့ လူေတြဟာ သင့္ကို ဂရုစိုက္ခ်စ္ခင္ျပီး လူေတြကို ျပန္လည္ယံုၾကည္လာေစဖို႕ သင္ေပးပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဟာ ဘယ္ေလာက္ပဲ ေကာင္းမြန္ေနပါေစ…မၾကာခဏဆိုသလို သင့္ကို နာၾကင္ေအာင္ ျပဳလုပ္မိပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီအတြက္ သင္ဟာ သူတုိ႕ကို ခြင့္လြတ္ရပါမယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…အျမဲတမ္း အျခားသူေတြရဲ႕ ခြင့္လြတ္မႈ ခံရရံုနဲ႕ မလုံေလာက္ပါဘူး။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ သင့္ကိုယ္တုိင္ ခြင့္လြတ္တတ္ဖို႕ သင္ယူရပါမယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင့္ႏွလံုးသာ ဘယ္ေလာက္ပင္ ကြဲေၾကေနပါေစ…ေလာကၾကီးက သင့္ရဲ႕ပူေဆြးမႈကို ရပ္တန္႕ေပးမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ေနာက္ခံအေၾကာင္းနဲ႕ အေျခအေနဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ျဖစ္တည္္လာမဲ့ လူစားမ်ိဳးအေပၚ လြမ္းမိုးမႈ ရွိေကာင္းရွိနုိင္ပါတယ္။ ဘယ္လိုလူစားမ်ိဳး ျဖစ္လာပါေစ ကြ်န္ေတာ္တို႕အေပၚမွာပဲ တာဝန္ရွိပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…လူနွစ္ဦး ရန္ျဖစ္ေနတဲ့အခါ တစ္ဦးကိုတစ္ဦး မခ်စ္ဘူးလို႕ မဆုိလိုပါဘူး။ လူႏွစ္ဦး ရန္မျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္လည္း သူတို႕ဟာ တစ္ဦးကိုတစ္ဦး ခ်စ္တယ္လို႕ မဆုိလိုပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…တစ္ခါတစ္ရံမွာ သင္ဟာ လူတစ္ဦးကို သူရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္မၾကည့္မီ ၾကိဳတင္ျပီး အကဲျဖတ္မိတတ္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္ဟာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္တစ္ခုေတြ႕ဖို႕ အလြန္အမင္း စိတ္အားထက္သန္ မေနသင့္ပါဘူး။ ဒါဟာ သင့္ဘဝကို ထာဝရ ေျပာင္းလဲပစ္နုိင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…လူႏွစ္ဦးဟာ အရာတစ္ခုတည္းကို ၾကည့္ေနတယ္ဆုိေပမယ့္လည္း သူတို႕ရဲ႕ ရူျမင္ပံုကေတာ့ လံုးဝကို ကြဲျပားျခားနားပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ခ်စ္ေမတၱာထားတတ္ဖို႕ ေမတၱာတည္ျမဲဖို႕ဆိုတာ နည္းလမ္းေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ ရွိပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင့္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဘယ္ေလာက္ပင္ ရွိေနပါေစ…သင္ဟာ သူတို႕ရဲ႕ ေက်ာက္တုိင္အျဖစ္ ရပ္တည္ေနရမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ျငီးေငြ႕စိတ္ပ်က္လာလိမ့္မယ္။ သူတုိ႕ကို အလိုအပ္ဆံုးအခ်ိန္ေတြမွာ ဆံုးရံႈးသြားပါလိမ့္မယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သင္လံုးဝမသိတဲ့ လူေတြေၾကာင့္ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ သင့္ရဲ႕ဘဝ ေျပာင္းလဲသြားနုိင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…သူငယ္ခ်င္းတစ္ဦးက သင့္ကို အကူအညီေတာင္းတဲ့အခါ သင့္မွာ ေပးစရာမရွိေတာ့ဘူးလို႕ ေတြးထင္ထားတဲ့အခ်ိန္မွာပင္ ကူညီဖို႕အားအင္ေတြ ေတြ႕လာပါလိမ့္မယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…စာေရးျခင္းနဲ႕ စကားေျပာဆိုျခင္းဟာ စိတ္ခံစားမႈေဝဒနာေတြကို သက္သာေစပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…နံရံမွာခ်ိတ္ဆြဲထားတဲ့ ဘြဲ႕လက္မွတ္ေတြဟာ သင့္ကို ေကာင္းမြန္တဲ့လူတစ္ဦး မျဖစ္ေစနုိင္ပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္သိပါျပီ…ဘဝမွာ သင္ဂရုအစိုက္ဆံုးလူေတြဟာ မၾကာမီမွာ သင့္ထံကေန ထြက္ခြာသြားပါလိမ့္မယ္။
ေနလင္းေအာင္ ဘာသာျပန္ဆိုသည္။
Ref; I Have Learned by Unknown

No comments:

ေျပာခ်င္ရာမ်ား ေျပာခဲ့ဖို႔...